REGULAMIN FORUM
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1.1 Niniejszy regulamin określa ogólne zasady korzystania z serwisu MeetGame.pl l i w związku z tym jest wiążący dla wszystkich Użytkowników korzystających z portalu.
1.2 Rejestrując się w serwisie MeetGame.pl, automatycznie oświadczasz, że znasz treść regulaminu i zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego nieprzestrzegania.
1.3 Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.
1.4 Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki.
1.5 W serwisie obowiązuje ustawa z dnia 4 lutego 1994 na temat praw autorskich i praw pokrewnych.
1.5 Zakazuje się publikowania treści, które łamią polskie prawo.
1.7 Każdy użytkownik korzystający z serwisu, ma obowiązek posiadania tylko jednego konta.
1.8 Nick, którym użytkownik posługuje się na forum nie może: być obraźliwy, łamać polskiego prawa oraz nie może reklamować innych serwisów.
1.9 Obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron o podobnej tematyce do naszej.
1.10 Obowiązuje bezwzględny zakaz znieważania innych osób, tzn.: obrażanie, wyśmiewanie, poniżanie, rozpowszechnianie zdjęć.
1.11 Każdy użytkownik ma obowiązek szanować Administrację serwisu MeetGame.pl
2. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU:
2.1 Każdy temat powinien być założony w dziale do tego przystosowanym.
2.2 Na forum nie można przeklinać.
2.3 Każda wypowiedź powinna być napisana zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny.
2.4 Nie wolno publikować wypowiedzi, które nic nie wnoszą, a ich jedynym celem jest tzw. “nabijanie postów”.
2.5 Odświeżanie tematu jest możliwe - ale dopiero po 48 godzinach od ostatniego posta.
2.6 Pisząc post, pamiętaj o tym, aby nie nadużywać edycji tekstu.
2.7 W prośbach o odbanowanie, prawo do wypowiedzi mają: Autor tematu, Admin banujący, Administracja MeetGame.pl oraz osoby, których zdanie wnosi coś do werdyktu - poprzez np. rozpisanie demka, czy podanie konkretnych dowodów.
2.8 W skargach, prawo do wypowiedzi mają: Autor tematu, Osoba oskarżona, Administracja MeetGame.pl oraz osoby, które mają dowody, były świadkami, albo ich wypowiedź okaże się pomocna.
2.9 Jeżeli wypowiedź na forum łamie regulamin - użyj opcji zgłoś.
2.10 Użytkownicy nie są od upominania i poprawiania innych osób - Do tego została powołana Administracja MeetGame.pl. Jeżeli wypowiedź powinna zawierać coś dodatkowo - poinformuj o tym fakcie jej autora poprzez prywatną wiadomość. Jeżeli wypowiedź łamie regulamin, zastosuj się do punktu 2.9
3. PODANIA:
3.1 Podanie można napisać tylko wtedy, gdy spełniamy wymagania (można nie spełniać dwóch wymagań).
3.2 Gdy podanie zostanie rozpatrzone negatywnie, następne możemy napisać dopiero po minięciu siedmiu dni. (Siedem dni liczone od odrzucenia, nie złożenia)
3.3 Osoba składająca podanie nie może się w nim wypowiadać.
3.4 W podaniu istnieje możliwość głosowania tylko i wyłącznie na TAK oraz NIE. Każdy inny wybór jest traktowany jako nieuzasadniony.
3.5 Wypowiadając się w podaniu musimy uzasadnić swoją wypowiedź minimum dwoma argumentami.
3.6 Jeżeli jakiś powód w podaniu (Np. brak konta steam) jest przedstawiony jako minus, a wymagania jawnie nie określają, że jest obowiązkowy, taki powód nie jest uzasadniony.
3.7 Kopiowanie cudzej wypowiedzi/Cytowanie/Wypowiedź "Powody wyżej" - nie jest traktowane jako uzasadnienie.
3.8 Posiadając jedno aktywne podanie, nie można złożyć kolejnego.
3.9 Każda osoba wypowiadająca się w podaniu ma obowiązek mieć przegrane na serwerze minimum 10 godzin oraz 8 godzin w ostatnim tygodniu. Osoby, które nie grają na serwerze, a udzielają odpowiedzi będą karane.
4. SYSTEM REAKCJI:
4.1 Obowiązuje bezwzględny zakaz upraszania się o reputacje.
4.2 Obowiązuje bezwzględny zakaz nabijania reputacji.
4.3 Obowiązuje bezwzględny zakaz bezsensownego rozdawania reputacji.
5. PROFIL UŻYTKOWNIKA:
5.1 Każdy avatar musi mieć maksymalne rozmiary 250x250.
5.2 Avatar musi spełniać wszystkie podpunkty regulaminu.
5.3 Sygnatura może posiadać tylko 1 grafikę, która nie przekracza wymiarów 500x200.
5.4 Dane w profilu muszą spełniać wszystkie podpunkty regulaminu.
5.5 Jeżeli użytkownik chce by usunięto jego konto z forum to ma do tego pełne prawo, a administrator jest zobowiązany je usunąć na jego żądanie.
6. ZAŁĄCZNIKI:
6.1 Załącznik nie może posiadać wirusów.
6.2 Załącznik musi spełniać wszystkie podpunkty regulaminu.
6.3 Załącznik nie może przekraczać więcej niż 10 MB.